Μειωμένη προβλέπεται να είναι η έξοδος των εκδρομέων με τα Ι.Χ τους για να γιορτάσουν την Ανάσταση, ενώ όσοι τελικά φύγουν πρέπει να προσέξουν τα σημεία- "παγίδες" στις εθνικές οδούς. Το 5% των τροχαίων όλου του έτους γίνονται τις ημέρες του Πάσχα.
Οι εκδρομείς φέτος θα είναι πολύ λιγότεροι από πέρσυ αφού η οικονομική κρίση τους "χτύπησε" για τα καλά. Η τιμή της βενζίνης (1,709 το λίτρο της αμόλυβδης), η οποία έχει ανέβει στα ύψη είναι μόλις ένας από τους λόγους που επηρεάζει ιδιαίτερα τους οδηγούς, θέτοντας μια δεύτερη σκέψη για το αν τελικά θα φύγουν από την πόλη τους ή όχι...
Σημεία- παγίδες στις εθνικές οδούς
Όσοι τελικά αποφασίσουν να φύγουν και πάρουν αυτοκίνητο ή μηχανή, πρέπει να έχουν τεταμένη την προσοχή τους αυτές τις μέρες, ώστε να αποφεύγονται τα ατυχήματα και να μην χάνονται ανθρώπινες ζωές στην άσφαλτο.
Η εταιρεία «Συγκοινωνιακές Λύσεις», το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας«Πάνος Μυλωνάς» και η ΕΛΠΑ, έχουν διενεργήσει έρευνα, επισημαίνοντας τα πιο επικίνδυνα σημεία των εθνικών οδών της Ελλάδας. Στα σημεία αυτά τα τροχαία ατυχήματα είναι είτε θανατηφόρα είτε πολύ σοβαρά.
Τα πιο "επικίνδυνα" σημεία του οδικού δικτύου είναι τα εξής: οι άξονες Κορίνθου - Πύργου, η Ιωνία οδός (Αντίρριο - Ιωάννινα), ο βόρειος οδικός άξονας της Κρήτης, ο άξονας Κοζάνη - Φλώρινα αλλά και ο Λαμία - Καρδίτσα - Γρεβενά. Πρόκειται για το δρόμο, ένα μέρος του οποίου διέρχεται από το νομό Τρικάλων( Τρίκαλα - Καλαμπάκα – Παναγία) για να συναντήσει την Εγνατία Οδό.
Τα τροχαία "στα ύψη" το Πάσχα
Την περίοδο του Πάσχα τα τροχαία ατυχήματα αποτελούν το 5% του συνόλου των τροχαίων που καταγράφονται κάθε χρόνο στην Ελλάδα, σύμφωνα με την εφημερίδα “Αδέσμευτος Τύπος”.
Υπολογίζεται ότι ετησίως 30.000 συμπολίτες μας τραυματίζονται σε τροχαία. Η πλειονότητα των θυμάτων είναι οι οδηγοί σε ποσοστό 60% με τους συνεπιβάτες και τους πεζούς να ακολουθούν με 22% και 18% αντίστοιχα.
Mελέτες έχουν δείξει ότι ή μη χρήση ζώνης και κράνους αλλά και η υπερβολική ταχύτητα είναι από τους κυριότερους λόγους που τα ατυχήματα καταλήγουν στο να στερούν ανθρώπινες ζωές.
Οι εκδρομείς φέτος θα είναι πολύ λιγότεροι από πέρσυ αφού η οικονομική κρίση τους "χτύπησε" για τα καλά. Η τιμή της βενζίνης (1,709 το λίτρο της αμόλυβδης), η οποία έχει ανέβει στα ύψη είναι μόλις ένας από τους λόγους που επηρεάζει ιδιαίτερα τους οδηγούς, θέτοντας μια δεύτερη σκέψη για το αν τελικά θα φύγουν από την πόλη τους ή όχι...
Σημεία- παγίδες στις εθνικές οδούς
Όσοι τελικά αποφασίσουν να φύγουν και πάρουν αυτοκίνητο ή μηχανή, πρέπει να έχουν τεταμένη την προσοχή τους αυτές τις μέρες, ώστε να αποφεύγονται τα ατυχήματα και να μην χάνονται ανθρώπινες ζωές στην άσφαλτο.
Η εταιρεία «Συγκοινωνιακές Λύσεις», το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας«Πάνος Μυλωνάς» και η ΕΛΠΑ, έχουν διενεργήσει έρευνα, επισημαίνοντας τα πιο επικίνδυνα σημεία των εθνικών οδών της Ελλάδας. Στα σημεία αυτά τα τροχαία ατυχήματα είναι είτε θανατηφόρα είτε πολύ σοβαρά.
Τα πιο "επικίνδυνα" σημεία του οδικού δικτύου είναι τα εξής: οι άξονες Κορίνθου - Πύργου, η Ιωνία οδός (Αντίρριο - Ιωάννινα), ο βόρειος οδικός άξονας της Κρήτης, ο άξονας Κοζάνη - Φλώρινα αλλά και ο Λαμία - Καρδίτσα - Γρεβενά. Πρόκειται για το δρόμο, ένα μέρος του οποίου διέρχεται από το νομό Τρικάλων( Τρίκαλα - Καλαμπάκα – Παναγία) για να συναντήσει την Εγνατία Οδό.
Τα τροχαία "στα ύψη" το Πάσχα
Την περίοδο του Πάσχα τα τροχαία ατυχήματα αποτελούν το 5% του συνόλου των τροχαίων που καταγράφονται κάθε χρόνο στην Ελλάδα, σύμφωνα με την εφημερίδα “Αδέσμευτος Τύπος”.
Υπολογίζεται ότι ετησίως 30.000 συμπολίτες μας τραυματίζονται σε τροχαία. Η πλειονότητα των θυμάτων είναι οι οδηγοί σε ποσοστό 60% με τους συνεπιβάτες και τους πεζούς να ακολουθούν με 22% και 18% αντίστοιχα.
Mελέτες έχουν δείξει ότι ή μη χρήση ζώνης και κράνους αλλά και η υπερβολική ταχύτητα είναι από τους κυριότερους λόγους που τα ατυχήματα καταλήγουν στο να στερούν ανθρώπινες ζωές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
- Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιο σας στα Ελληνικά και σε κόσμιο ύφος.
Σχόλια με greeklish και υβριστικού περιεχομένου θα διαγράφονται.
- H Ομάδα Διαχείρισης του Kyparissia News Blog δεν αντιπαρατίθεται και δεν συνδιαλέγεται με τους αναγνώστες στο πεδίο σχολιασμού, σχετικά με δημοσιεύσεις και άρθρα (με μόνη εξαίρεση διαδικαστικά-λειτουργικά θέματα του ιστολογίου).
- Οι απόψεις των αναγνωστών δεν αντιπροσωπεύουν τις θέσεις του blog και αποτελούν αποκλειστικά προσωπικές τους τοποθετήσεις.