Δεδομένη είναι η καθυστέρηση στο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του Τσακώνα – Παραδείσια, αν και χθες ο διευθυντής ΕΥΔΕ Ιωάννης Καρνέσης δε θέλησε να την προσδιορίσει με ακρίβεια. Πάντως, εξέφρασε με σιγουριά ότι τέτοιο καιρό του χρόνου ο δρόμος θα έχει παραδοθεί στο σύνολό του.
Σε ό,τι αφορά τον περιμετρικό, μέσα στο 2012 θα έχει ολοκληρωθεί το τμήμα μέχρι τον κόμβο του Καρέλια, ενώ εντός των επόμενων ημερών θα επανακατατεθεί το ποσό των 9 εκατ. ευρώ των αποζημιώσεων.
Αυτοκινητόδρομος
Απαντώντας σε ερωτήσεις για την ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου έως την Τσακώνα, ο κ. Καρνέσης εξέφρασε τη βεβαιότητά του ότι «του χρόνου τέτοιο καιρό θα έχει τελειώσει».
Για τον κίνδυνο να υπάρξουν προβλήματα στις υποχρεώσεις του Δημοσίου από την καθυστέρηση του έργου στο τμήμα Παραδείσια – Τσακώνα, ο κ. Καρνέσης παρατήρησε: «Υπάρχει κίνδυνος, όμως, εκεί μετά την ένταξη του έργου στο ΕΣΠΑ, το οποίο θεωρώ μια πολύ μεγάλη επιτυχία, εξασφαλίζεται πια το ορατό τέλος του έργου. Φαίνεται πια ότι το έργο θα τελειώσει σε ένα πολύ ορατό μέλλον. Αν θα είναι στο τέλος του 2011 ή στις αρχές του 2012, είναι κάτι που θα δούμε με μεγάλη επιμέλεια, ώστε, όταν θα το δώσουμε σε κυκλοφορία, να είναι πλήρως ασφαλές γι’ αυτούς που θα κυκλοφορούν στο έργο. Την καθυστέρηση που θα υπάρξει δεν μπορούμε να την προσδιορίσουμε. Το έργο έχει εξασφαλίσει τη χρηματοδότησή του και αυτό που μένει, είναι να προχωρήσουν όλες οι εργασίες και να ολοκληρωθεί η κατασκευή στη γέφυρα Τ4. Το έργο μέχρι τη γέφυρα και μετά τη γέφυρα θα ολοκληρωθεί σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Ουσιαστικά, το πρόβλημά μας είναι πότε θα γίνει η κατασκευή της γέφυρας, η οποία είναι μια πολύ ειδική κατασκευή. Πιστεύω ότι θα καταφέρουμε να έχουμε τη μικρότερη δυνατή καθυστέρηση».
Περιμετρικός
Σε ό,τι αφορά τον περιμετρικό, ο διευθυντής της ΕΥΔΕ σημείωσε ότι για τον μισό θα επανακατατεθούν μέσα στο Μάιο τα 9 εκατομμύρια ευρώ που είναι η αποζημίωση μέχρι τον κόμβο του Καρέλια: «Άρα αυτό το κομμάτι μέσα στο 2012 θα ολοκληρωθεί. Για το τμήμα μετά τον Καρέλια, υπάρχει μια μάχη μπροστά μας, στις 5 Δεκεμβρίου. Είναι η ημέρα που θα εκδικασθούν οι εφέσεις του ελληνικού Δημοσίου. Ευελπιστούμε στο αποτέλεσμα των αποφάσεων αυτών. Θα είμαστε απόλυτα προετοιμασμένοι μέχρι τότε και με εκτιμήσεις του Σώματος Ορκωτών Εκτιμητών, ώστε να αποδείξουμε ότι πρέπει οι τιμές να μειωθούν και να εξασφαλιστούν τα συμφέροντα του ελληνικού Δημοσίου και γενικότερα του Έλληνα φορολογουμένου. Θα έχουμε τα στοιχεία μέχρι τότε για να πείσουμε το Εφετείο ότι πρέπει οι τιμές να εξορθολογισθούν, προκειμένου να κατασκευασθεί ο δρόμος. Σεβόμαστε τις αποφάσεις των δικαστηρίων και την πρωτόδικη απόφαση, όμως πιστεύουμε ότι στο Εφετείο έχουμε τα στοιχεία για να πείσουμε ότι οι τιμές πρέπει να μειωθούν».
Της Βίκυς Βετουλάκη
απο το ''ΘΑΡΡΟΣ''
Σε ό,τι αφορά τον περιμετρικό, μέσα στο 2012 θα έχει ολοκληρωθεί το τμήμα μέχρι τον κόμβο του Καρέλια, ενώ εντός των επόμενων ημερών θα επανακατατεθεί το ποσό των 9 εκατ. ευρώ των αποζημιώσεων.
Αυτοκινητόδρομος
Απαντώντας σε ερωτήσεις για την ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου έως την Τσακώνα, ο κ. Καρνέσης εξέφρασε τη βεβαιότητά του ότι «του χρόνου τέτοιο καιρό θα έχει τελειώσει».
Για τον κίνδυνο να υπάρξουν προβλήματα στις υποχρεώσεις του Δημοσίου από την καθυστέρηση του έργου στο τμήμα Παραδείσια – Τσακώνα, ο κ. Καρνέσης παρατήρησε: «Υπάρχει κίνδυνος, όμως, εκεί μετά την ένταξη του έργου στο ΕΣΠΑ, το οποίο θεωρώ μια πολύ μεγάλη επιτυχία, εξασφαλίζεται πια το ορατό τέλος του έργου. Φαίνεται πια ότι το έργο θα τελειώσει σε ένα πολύ ορατό μέλλον. Αν θα είναι στο τέλος του 2011 ή στις αρχές του 2012, είναι κάτι που θα δούμε με μεγάλη επιμέλεια, ώστε, όταν θα το δώσουμε σε κυκλοφορία, να είναι πλήρως ασφαλές γι’ αυτούς που θα κυκλοφορούν στο έργο. Την καθυστέρηση που θα υπάρξει δεν μπορούμε να την προσδιορίσουμε. Το έργο έχει εξασφαλίσει τη χρηματοδότησή του και αυτό που μένει, είναι να προχωρήσουν όλες οι εργασίες και να ολοκληρωθεί η κατασκευή στη γέφυρα Τ4. Το έργο μέχρι τη γέφυρα και μετά τη γέφυρα θα ολοκληρωθεί σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Ουσιαστικά, το πρόβλημά μας είναι πότε θα γίνει η κατασκευή της γέφυρας, η οποία είναι μια πολύ ειδική κατασκευή. Πιστεύω ότι θα καταφέρουμε να έχουμε τη μικρότερη δυνατή καθυστέρηση».
Περιμετρικός
Σε ό,τι αφορά τον περιμετρικό, ο διευθυντής της ΕΥΔΕ σημείωσε ότι για τον μισό θα επανακατατεθούν μέσα στο Μάιο τα 9 εκατομμύρια ευρώ που είναι η αποζημίωση μέχρι τον κόμβο του Καρέλια: «Άρα αυτό το κομμάτι μέσα στο 2012 θα ολοκληρωθεί. Για το τμήμα μετά τον Καρέλια, υπάρχει μια μάχη μπροστά μας, στις 5 Δεκεμβρίου. Είναι η ημέρα που θα εκδικασθούν οι εφέσεις του ελληνικού Δημοσίου. Ευελπιστούμε στο αποτέλεσμα των αποφάσεων αυτών. Θα είμαστε απόλυτα προετοιμασμένοι μέχρι τότε και με εκτιμήσεις του Σώματος Ορκωτών Εκτιμητών, ώστε να αποδείξουμε ότι πρέπει οι τιμές να μειωθούν και να εξασφαλιστούν τα συμφέροντα του ελληνικού Δημοσίου και γενικότερα του Έλληνα φορολογουμένου. Θα έχουμε τα στοιχεία μέχρι τότε για να πείσουμε το Εφετείο ότι πρέπει οι τιμές να εξορθολογισθούν, προκειμένου να κατασκευασθεί ο δρόμος. Σεβόμαστε τις αποφάσεις των δικαστηρίων και την πρωτόδικη απόφαση, όμως πιστεύουμε ότι στο Εφετείο έχουμε τα στοιχεία για να πείσουμε ότι οι τιμές πρέπει να μειωθούν».
Της Βίκυς Βετουλάκη
απο το ''ΘΑΡΡΟΣ''
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
- Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιο σας στα Ελληνικά και σε κόσμιο ύφος.
Σχόλια με greeklish και υβριστικού περιεχομένου θα διαγράφονται.
- H Ομάδα Διαχείρισης του Kyparissia News Blog δεν αντιπαρατίθεται και δεν συνδιαλέγεται με τους αναγνώστες στο πεδίο σχολιασμού, σχετικά με δημοσιεύσεις και άρθρα (με μόνη εξαίρεση διαδικαστικά-λειτουργικά θέματα του ιστολογίου).
- Οι απόψεις των αναγνωστών δεν αντιπροσωπεύουν τις θέσεις του blog και αποτελούν αποκλειστικά προσωπικές τους τοποθετήσεις.