Τί άλλο θα δούμε; Νύχια... έξι μέτρων

Είναι τραγουδίστρια στην Καλιφόρνια και τη Νεβάδα, το καλλιτεχνικό της όνομα είναι «Δούκισσα» και μπορεί να μαγεύει το κοινό της με τις μουσικές της ικανότητες, αλλά αν τη συναντήσει κάποιος στον δρόμο εκείνο που κερδίζει αμέσως τις εντυπώσεις είναι... τα μακριά νύχια της.

Δεκαοκτώ ολόκληρα χρόνια έχει να κόψει τα νύχια της η Chris Walton, ώστε κέρδισε μία θέση στο βιβλίο των Ρεκόρ Guinness 2012. Για να το γιορτάσει έβαψε τα νύχια της, που πλέον φθάνουν σε μήκος περίπου 6 μέτρων, σε λαμπερό χρυσό χρώμα. Όπως η ίδια δηλώνει δεν αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα ούτε στις δουλειές του σπιτιού, ούτε στην προσωπική της φροντίδα, ούτε στην καριέρα της. Απλώς τη δυσκολεύουν... λιγάκι στην οδήγηση!
Η 45χρονη μητέρα πέντε παιδιών, γιαγιά και καλλιτέχνις γράφει στο κομπιούτερ της και παίζει στο πιάνο της τη μουσική της χωρίς κανένα πρόβλημα: «Είναι σαν να αφήνεις ένα μακρύ μούσι ή πολύ μακριά μαλλιά!», λέει η ίδια σύμφωνα με την Daily Mail.
«Δεν τα μεγάλωσα σκοπίμως. Απλώς κάποια στιγμή σταμάτησα να κάνω μανικιούρ κι άρχισα να τα περιποιούμαι μόνη μου. Αντί να τα κόβω, τα φρόντιζα για να μεγαλώνουν. Πιστεύω πως έγιναν τόσο μακριά γιατί δεν δίνω και ιδιαίτερη σημασία. Μερικές φορές ξεχνώ ότι υπάρχουν». Η Chris κατάφερε να κάνει τα νύχια της σκληρά και άθραυστα χρησιμοποιώντας ακρυλικό βερνίκι εξωτερικά κι εσωτερικά του νυχιού. Με αυτόν τον τρόπο καταφέρνει να κρατά ισορροπία στο κάθε χέρι.
Μόνο μία φορά έσπασε το ένα της νύχι την ώρα που προσπαθούσε να επισκευάσει το χαλασμένο αυτοκίνητό της όταν έμεινε στον αυτοκινητόδρομο. Κατά τα άλλα διάγει έναν πολύ φυσιολογικό τρόπο ζωής, όπως η ίδια ισχυρίζεται. «Οι άλλοι άνθρωποι πιστεύουν ότι είμαι πολύ ευαίσθητη όταν με πρωτοσυναντούν, αλλά στη συνέχεια βλέπουν ότι μπορώ να κάνω τα πάντα. Στην επόμενη ζωή μου, θα μεγαλώσω τα νύχια μου, θα προσποιούμαι ότι δεν μπορώ να κάνω τίποτα και θ’ αφήσω τους άλλους ανθρώπους να τα κάνουν όλα για εμένα. Οι κόρες μου δεν ασχολούνται καθόλου μαζί μου, τα κάνω όλα εγώ. Δεν θα ήμουν ποτέ τόσο ανόητη να σταματήσω να ζω για να μεγαλώνω νύχια. Προτιμώ να αφοσιωθώ στη μουσική μου»
Η Chris ή στο καλλιτεχνικό της «Δούκισσα» τραγουδά από την ηλικία των 14 ετών και μόλις κυκλοφόρησε το σινγκλ της «Live And Let Live», κάτι, που, όπως λέει, συνοψίζει τη θεωρία της για τη ζωή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

- Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιο σας στα Ελληνικά και σε κόσμιο ύφος.
Σχόλια με greeklish και υβριστικού περιεχομένου θα διαγράφονται.
- H Ομάδα Διαχείρισης του Kyparissia News Blog δεν αντιπαρατίθεται και δεν συνδιαλέγεται με τους αναγνώστες στο πεδίο σχολιασμού, σχετικά με δημοσιεύσεις και άρθρα (με μόνη εξαίρεση διαδικαστικά-λειτουργικά θέματα του ιστολογίου).
- Οι απόψεις των αναγνωστών δεν αντιπροσωπεύουν τις θέσεις του blog και αποτελούν αποκλειστικά προσωπικές τους τοποθετήσεις.