Τροχαίο στην ε.ο. Τσακώνα - Καλό Νερό με λεωφορείο που μετέφερε μαθητές

Ευτυχώς χωρίς τραυματισμούς ήταν το τροχαίο που έγινε χθες το πρωί (σ.σ. προχθες) μεταξύ τουριστικού λεωφορείου του ΚΤΕΛ Μεσσηνίας που μετέφερε μαθητές του 2ου ΕΠΑΛ Καλαμάτας στην Πάτρα, με ΙΧ φορτηγό αυτοκίνητο που οδηγούσε 41χρονη από την Πάτρα.
Το ατύχημα έγινε στην εθνική οδό Τσακώνα – Καλό Νερό ακριβώς πάνω στην επικίνδυνη γέφυρα στο Κακόρεμα, όταν η οδηγός του ΙΧ που κινούνταν με κατεύθυνση την Τσακώνα έχασε τον έλεγχό του, πέρασε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας και χτύπησε το μπροστά αριστερό μέρος του λεωφορείου που είχε αντίθετη κατεύθυνση. Στο λεωφορείο πέρα από τον 38χρονο οδηγό, επέβαιναν 52 μαθητές και 4 καθηγητές συνοδοί τους από τους οποίους κανένας δεν έπαθε το παραμικρό. Η γυναίκα του ΙΧ μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Κυπαρισσίας περισσότερο για προληπτικούς λόγους.
Στο σημείο έσπευσε αμέσως μεγάλη δύναμη της Τροχαίας Κυπαρισσίας, ενώ έφτασαν και δύο λεωφορεία
που παρέλαβαν τους μαθητές και συνέχισαν το εκπαιδευτικό τους ταξίδι στην Πάτρα. Τα οχήματα απομακρύνθηκαν από το οδόστρωμα, ενώ το λεωφορείο μεταφέρθηκε σε κοντινό πάρκινγκ του δρόμου μέχρι να έρθει να το παραλάβει ειδικός γερανός.
Να σημειώσουμε ότι το οδόστρωμα ήταν ολισθηρό από την βροχή που είχε προηγηθεί και σε συνδυασμό με την κακή ποιότητα του οδοστρώματος έγινε πολύ επικίνδυνο. Χαρακτηριστικές άλλωστε είναι οι πολλές εκτροπές οχημάτων που είχαμε προχθές, πρώτη μέρα βροχών. Το σίγουρο είναι ότι ο συγκεκριμένος δρόμος χρειάζεται άμεσες και ουσιαστικές παρεμβάσεις σε πολλά σημεία.

απο την ''ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

- Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιο σας στα Ελληνικά και σε κόσμιο ύφος.
Σχόλια με greeklish και υβριστικού περιεχομένου θα διαγράφονται.
- H Ομάδα Διαχείρισης του Kyparissia News Blog δεν αντιπαρατίθεται και δεν συνδιαλέγεται με τους αναγνώστες στο πεδίο σχολιασμού, σχετικά με δημοσιεύσεις και άρθρα (με μόνη εξαίρεση διαδικαστικά-λειτουργικά θέματα του ιστολογίου).
- Οι απόψεις των αναγνωστών δεν αντιπροσωπεύουν τις θέσεις του blog και αποτελούν αποκλειστικά προσωπικές τους τοποθετήσεις.