Περι γιαουρτιου...

Εχω μια νοοτροπια στη ζωη μου η οποια μου επιβαλλει να ξεχωριζω τον επαγγελματια απο τον ανθρωπο...εχω συνεργαστει στη δουλεια μου ουκ ολιγες φορες με ανθρωπους που μου ειναι αδιαφοροι ή και ακομη αντιπαθω την αυρα τους,αλλα αναγνωριζω οτι ειναι πολυ καλοι σε αυτο που κανουν.
Στη κοινωνια μας οπως ολοι δεν μπορουν να ειναι οι καλυτεροι μας φιλοι,ετσι καποιοι μπορουν να ειναι και οι καλυτεροι συνεργατες...και το αναποδο...σαν γεγονος ομως,αυτο δεν αναιρει το ενα το αλλο αλλα ουτε και το συνεπαγεται απαραιτητα...εν προκειμενω μου ειναι αδιαφορο ο Νταλαρας αν ειναι καλος,κακος,κουτσος,στραβος,αγιος,διαβολος σαν ανθρωπος κλπ.
Ο Νταλαρας ειναι καλλιτεχνης και αυτο που κανει το κανει πολυ καλα εδω και χρονια...και το ιδιο κανει και ο Λαζοπουλος ως σπουδαιος ηθοποιος που στον αντιποδα ομως εχει αγιοποιηθει χωρις να πρεπει καθοτι δεν ειναι και αυτος αναμαρτητος οπως ολοι μας,οπως ο καθε ενας απο εμας...ετσι και ο Μ.Θεοδωρακης που παρα το τεραστιο εργο του εχει και αυτος μια πορεια επιλογων στο παρελθον ακρως αντιφατικων και συζητησιμων για την προελευση και σκοπιμοτητα τους...επισης πολλοι αλλοι που τα κουτσομπολια για την προσωπικη τους ζωη παιρνουν και δινουν -δικαιολογημενα ή οχι- ειναι σπουδαιοι καλλιτεχνες...δε μου αρεσει λοιπον η εικονα ενας καλλιτεχνης να αποδιδει το εργο του (και ειδικα οταν το κανει επιτυχημενα) να τιμωρειται για τον ιδιωτικο του βιο και αποψεις...δεχομαι το γιαουρτι στον πολιτικο σε ενα τεταμενο πολιτικο περιβαλλον,ως μορφη εκτονωσης και προειδοποιησης -οταν κανει κακα τη δουλεια του και μονο γι'αυτο,αν και εκει η Δημοκρατια εχει την εσχατη τιμωρια,τη ψηφο-  και δεν το δεχομαι στον τραγουδιστη οταν κανει καλα τη δουλεια του...οπως δε δεχομαι το συνθημα ''να καει,να καει,...η Βουλη''.
Ο ολοκληρωτισμος και η γενικευση επιφερει χαος,ισοπεδωση και ανισορροπια.
Ο Νταλαρας ισως δεν θα μπορουσε να ειναι ποτε κολλητος μου...απεχουμε σαν φιλοσοφια ζωης...αλλα ευκολα μπορω να τον παρακολουθησω σε ενα τραγουδι που θα με ταξιδεψει...

Υ.Γ. Και με αγαπη και σεβασμο δε θα δεχτω το επιχειρημα οτι ο καθε Νταλαρας διαγει δημοσιο λογο ως προσωπο με βημα στα Μ.Μ.Ε. και πρεπει να ''τιμωρειται'' σε οτι διαφωνουμε στις αποψεις του...με αυτη τη λογικη ηδη απο αυτο εδω το μικρο μου ''βημα λογου'' περιμενω τα γιαουρτια καποιων επανω μου...

Υ.Γ.2. Eυθεως δηλωνω οτι δεν συμπαθουσα τον ανθρωπο Νταλαρα...αλλα με τη προσφατη σταση του να συνεχιζει να υποστηριζει απτοητος αυτο που κανει χωρις να ''φυγομαχησει'' απο τα νερα,τις καρεκλες,τα γιαουρτια,μαλλον κερδισε ποντους μεσα μου.

Γιωργος Καλογεροπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

- Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιο σας στα Ελληνικά και σε κόσμιο ύφος.
Σχόλια με greeklish και υβριστικού περιεχομένου θα διαγράφονται.
- H Ομάδα Διαχείρισης του Kyparissia News Blog δεν αντιπαρατίθεται και δεν συνδιαλέγεται με τους αναγνώστες στο πεδίο σχολιασμού, σχετικά με δημοσιεύσεις και άρθρα (με μόνη εξαίρεση διαδικαστικά-λειτουργικά θέματα του ιστολογίου).
- Οι απόψεις των αναγνωστών δεν αντιπροσωπεύουν τις θέσεις του blog και αποτελούν αποκλειστικά προσωπικές τους τοποθετήσεις.