Τα διάφορα προβλήματα που είδαν το φως της δημοσιότητας το τελευταίο διάστημα σχετικά με την απόληξη του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος- Τρίπολη- Καλαμάτα και ειδικότερα αυτά που έχουν σχέση με τον περιμετρικό δρόμο της μεσσηνιακής πρωτεύουσας, όπως και τα ζητήματα οικονομικής φύσης που σχετίζονται με την κοινοπραξία «Μορέας», ήταν φυσικό να προκαλέσουν αναστάτωση στην τοπική κοινωνία.
Με δηλώσεις του, όμως, στην ιστοσελίδα ypodomes.com ο υπεύθυνος επικοινωνίας της κοινοπραξίας
που εκτελεί το έργο, Γ. Σακκάς, σημειώνει ότι αυτό εκτελείται κανονικά, σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα και δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα.
Συγκεκριμένα, το δημοσίευμα αναφέρει τα εξής: «Φήμες για κλείσιμο εργοταξίων, παύση χρηματοδότησης, εγκατάλειψη του έργου, πτώχευση ξένης τράπεζας κατέκλυσαν το διαδίκτυο τις τελευταίες μέρες και αφορούσαν στην κατασκευή του οδικού κλάδου Λεύκτρο-Σπάρτη του αυτοκινητόδρομου Μορέα.
Το ypodomes.com, για να επαληθεύσει τις παραπάνω φήμες, επικοινώνησε με το Μορέα και μίλησε με τον υπεύθυνο επικοινωνίας κ. Σακκά, ο οποίος δήλωσε ενήμερος για τα δημοσιεύματα. Ευτυχώς για το έργο, διέψευσε όλες τις παραπάνω εικασίες και δήλωσε πως από την ενημέρωση την οποία έχει δεν προκύπτει τίποτα ανησυχητικό.
Σχετικά με την “πτωχευμένη” τράπεζα, μας είπε πως η ιρλανδική τράπεζα η οποία συμμετέχει στο “Μορέα” είναι η Bank of Ireland, η οποία δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα. Σε ερώτησή μας σχετικά με τις απολύσεις που έγιναν, δήλωσε πως είναι φυσιολογικό όσο λιγοστεύει το φυσικό αντικείμενο του έργου και πλησιάζουμε προς την ολοκλήρωση, να λιγοστεύουν και οι εργαζόμενοι του κατασκευαστικού τομέα.
Στην ενημέρωση που μας έκανε ο κ. Σακκάς μίλησε για έργο που κλείνει σιγά σιγά. Στο νότιο άκρο του έργου υπάρχουν δύο μικρές εκκρεμότητες. Η πρώτη είναι στον κόμβο Θουρίας. Από την πλευρά του Μορέα το έργο έχει ολοκληρωθεί και απομένει η ολοκλήρωση από την υπόλοιπη εργολαβία (που εκτελείται από άλλη εταιρεία ως δημόσιο έργο), και αναμένεται να ολοκληρωθεί το επόμενο διάστημα.
Η άλλη εκκρεμότητα είναι στον κόμβο Τσακώνας, όπου προβλεπόταν ανισόπεδος κόμβος που θα ένωνε το “Μορέα” με την Ολυμπία Οδό. Η μη κατασκευή αυτού του κόμβου έχει φέρει μία μικρή αναστάτωση και η εταιρεία παραχώρησης προχώρησε σε μία μικρού βεληνεκούς εργολαβία για τη σύνδεση του “Μορέα” με τη δυτική ακτή της Μεσσηνίας και τις περιοχές της Κυπαρισσίας και του Καλού Νερού.
Τέλος, ως γνωστόν, παραμένει ως εκκρεμότητα το τμήμα Παραδείσια-Τσακώνα, που θα παραδοθεί στην κυκλοφορία στα τέλη του μήνα.
Ο κλάδος προς Σπάρτη είναι υπό κατασκευή και η ολοκλήρωση του τμήματος αναμένεται στις αρχές του 2014. Το έργο τρέχει με σχετικά αργούς ρυθμούς, αλλά προχωρά».
ΘΑΡΡΟΣ
Με δηλώσεις του, όμως, στην ιστοσελίδα ypodomes.com ο υπεύθυνος επικοινωνίας της κοινοπραξίας
που εκτελεί το έργο, Γ. Σακκάς, σημειώνει ότι αυτό εκτελείται κανονικά, σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα και δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα.
Συγκεκριμένα, το δημοσίευμα αναφέρει τα εξής: «Φήμες για κλείσιμο εργοταξίων, παύση χρηματοδότησης, εγκατάλειψη του έργου, πτώχευση ξένης τράπεζας κατέκλυσαν το διαδίκτυο τις τελευταίες μέρες και αφορούσαν στην κατασκευή του οδικού κλάδου Λεύκτρο-Σπάρτη του αυτοκινητόδρομου Μορέα.
Το ypodomes.com, για να επαληθεύσει τις παραπάνω φήμες, επικοινώνησε με το Μορέα και μίλησε με τον υπεύθυνο επικοινωνίας κ. Σακκά, ο οποίος δήλωσε ενήμερος για τα δημοσιεύματα. Ευτυχώς για το έργο, διέψευσε όλες τις παραπάνω εικασίες και δήλωσε πως από την ενημέρωση την οποία έχει δεν προκύπτει τίποτα ανησυχητικό.
Σχετικά με την “πτωχευμένη” τράπεζα, μας είπε πως η ιρλανδική τράπεζα η οποία συμμετέχει στο “Μορέα” είναι η Bank of Ireland, η οποία δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα. Σε ερώτησή μας σχετικά με τις απολύσεις που έγιναν, δήλωσε πως είναι φυσιολογικό όσο λιγοστεύει το φυσικό αντικείμενο του έργου και πλησιάζουμε προς την ολοκλήρωση, να λιγοστεύουν και οι εργαζόμενοι του κατασκευαστικού τομέα.
Στην ενημέρωση που μας έκανε ο κ. Σακκάς μίλησε για έργο που κλείνει σιγά σιγά. Στο νότιο άκρο του έργου υπάρχουν δύο μικρές εκκρεμότητες. Η πρώτη είναι στον κόμβο Θουρίας. Από την πλευρά του Μορέα το έργο έχει ολοκληρωθεί και απομένει η ολοκλήρωση από την υπόλοιπη εργολαβία (που εκτελείται από άλλη εταιρεία ως δημόσιο έργο), και αναμένεται να ολοκληρωθεί το επόμενο διάστημα.
Η άλλη εκκρεμότητα είναι στον κόμβο Τσακώνας, όπου προβλεπόταν ανισόπεδος κόμβος που θα ένωνε το “Μορέα” με την Ολυμπία Οδό. Η μη κατασκευή αυτού του κόμβου έχει φέρει μία μικρή αναστάτωση και η εταιρεία παραχώρησης προχώρησε σε μία μικρού βεληνεκούς εργολαβία για τη σύνδεση του “Μορέα” με τη δυτική ακτή της Μεσσηνίας και τις περιοχές της Κυπαρισσίας και του Καλού Νερού.
Τέλος, ως γνωστόν, παραμένει ως εκκρεμότητα το τμήμα Παραδείσια-Τσακώνα, που θα παραδοθεί στην κυκλοφορία στα τέλη του μήνα.
Ο κλάδος προς Σπάρτη είναι υπό κατασκευή και η ολοκλήρωση του τμήματος αναμένεται στις αρχές του 2014. Το έργο τρέχει με σχετικά αργούς ρυθμούς, αλλά προχωρά».
ΘΑΡΡΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
- Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιο σας στα Ελληνικά και σε κόσμιο ύφος.
Σχόλια με greeklish και υβριστικού περιεχομένου θα διαγράφονται.
- H Ομάδα Διαχείρισης του Kyparissia News Blog δεν αντιπαρατίθεται και δεν συνδιαλέγεται με τους αναγνώστες στο πεδίο σχολιασμού, σχετικά με δημοσιεύσεις και άρθρα (με μόνη εξαίρεση διαδικαστικά-λειτουργικά θέματα του ιστολογίου).
- Οι απόψεις των αναγνωστών δεν αντιπροσωπεύουν τις θέσεις του blog και αποτελούν αποκλειστικά προσωπικές τους τοποθετήσεις.