Αναγκαια υποδομη η αναβαθμιση του δρομου Πλατανια-Νεδα για την αναπτυξη της περιοχης.

Ως αναγκαια απο καθε αλλη φορα φανταζει η ποιοτικη αναβαθμιση του δρομου που ξεκιναει απο τον Πυργο του Μπαρμπα-Αλεκου στα Πλατανια Τριφυλιας και οδηγει στη φυσικη ομορφια της Νεδας ωστε να στηριχθει και αναπτυχθει τουριστικα η περιοχη.
Ο δρομος στο σημειο Κολοβουτι-Καταρρακτες,που συνδεει
τα δυο σημεια αυτη τη στιγμη ειναι χωματοδρομος,εχει δημιουργηθει απο ιδιωτικη πρωτοβουλια και ετσι συντηρειται κατω απο αντιξοες συνθηκες αν και μικρης αποστασης καθως καλυπτει μια διαδρομη μονο 4 χιλιομετρων.
Δυστυχως αν και επισφαλης για τη διευλευση Ι.Χ. οχηματων και αδυνατης προσβασης μεγαλυτερων (εστω μικρολεωφορειων) ειναι η μονη οδος ωστε οι ολο και αυξανομενοι επισκεπτες στην πανεμορφη περιοχη χρησιμοποιουν.
Αναλογιζομενοι τη μικρη αποσταση στα δυο σημεια(κατι που σημαινει χαμηλο κοστος),την αναγκη παροχης προσβασεων στους επιδοξους επισκεπτες του βουνου,του δασους,του ποταμου,την συνεχη αυξηση ενδιαφεροντος απο τη πλευρα τους,κρινεται πραγματικα καθοριστικη για την τοπικη οικονομια και αναπτυξη της ορεινης Τριφυλιας και οχι μονο,καθως αποτελει πολο ελξης που θα συγκεντρωσει εκδρομεις σε ολη τη περιοχη.
Κονδυλια και κωδικοι υφιστανται για δρομους στη περιοχη οι οποιοι δεν εχουν την απολυτη αναγκη αυτη τη στιγμη να αποδοθουν υπερογκα χρηματικα ποσα, ειτε λογω καλυτερης καταστασης τους,ειτε λογω μικροτερης διελευσης.
Αν επιμεριστει απο τα συγκεκριμενα κονδυλια καποιο ποσο το οποιο θα αποδοθει στα Πλατανια ειναι εφικτη αμεσα η αναβαθμιση του δρομου και μαζι του ολης τη περιοχης.
Θα ηταν επιθυμητη η συνεργασια ολων των αρμοδιων αλλα και πιθανων ενδιαφερομενων φορεων για τη προωθηση του θεματος κατι που εξεφρασαν εντονα οι κατοικοι της περιοχης στις επαφες που ειχαμε μαζι τους.

4 σχόλια:

  1. Βεβαίως και να γίνει ασφάλτινος ο δρόμος...έτσι ώστε να διευκολυνθούν οι "τουρίστες" να κατεβαίνουν στους καταρράκτες της Νέδας...για να συνεχίσουν να αφήνουν πιο μαζικά τα σκουπίδια τους και τα αποφάγια τους...για να αφοδεύουν πιο μαζικά μετατρέποντας το υπέροχο τοπίο, με τα περιτώματά τους, σε ένα απέραντο βρωμερό αστικό οικόπεδο...για να διανυκτερεύουν ανάβοντας φωτιές με κίνδυνο να μετατραπεί εύκολα όλη η περιοχή σε σεληνιακό τοπίο...για να "κονομήσουν" ο μπαρμπα-Αλέκος και 3-4 ταβερνιάρηδες.
    Ο δρόμος μας έλειπε...χωρίς κανένα "κέρδος" η κοινότητα των Πλατανίων...και (στον χώρο της Νέδας) χωρίς καμία άλλη υποδομή, χωρίς έναν δημοτικό ξενώνα, χωρίς φύλαξη, χωρίς οργανωμένες τουαλέτες και χώρους ανάπαυσης και σίτισης, χωρίς parking, χωρίς σταθερό τηλέφωνο επικοινωνίας σε περίπτωση κινδύνου(σήμα κινητής τηλεφωνίας δεν υφίσταται)... Α ρε πατριώτες, ο δρόμος μας μάρανε...ζήτω η "ανάπτυξη" (??)... {ένας εκ ημίσεως Πλατανίτης : Δημήτρης Πανταζόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ με τον ανωτέρω, όλοι αυτοί που πάνε εως τώρα πως τα καταφέρνουν? Αυτές οι ήπιες μορφές τουρισμού είναι για ανθρώπους που αγαπούν την φύση και θα περπατήσουν και κανα 2ωρο να δούν κάτι όμορφο και όχι για μαζικούς τουρίστες , πήγαμε κάτσαμε 10 λεπτά, πετάξαμε το φραπέ απο το παράθυρο και πάμε για κανα κοψίδη. Γενικά τα Πλατάνια έχουν αρκετό τουρισμό και ποιοτικό, οι λοιποί να μένουν ....
    Το πιο βασικό πρόβλημα με την άσφαλτο είναι άλλο , εάν δεν γίνουν πολύ σοβαρά αρδρευτικά και αντιπλυμμηρικά έργα, τότε θα έχουμε προβλήματα με την επιφανειακή απορροή των υδάτων απο τις βροχοπτώσεις , τα οποία λόγο ασφάλτου θα συγκροτήσουν μεγάλο όγκο με κίνδυνο να εμφανιστούν έντονα διαβρωτικά φαινόμενα με μεταφορά φερτών υλικών τα οποία στο τέλος θα κλείσουν το στόμιο, κάτω απο των καταράκτη. Με δεδομένο οτι τέτοια πρόληψη δεν έχει ληφθεί για έργα εκατομμυρίων ευρώ και κεντρικούς οδικούς άξονες-βλέπε παραδείσια Καλαμάτα- το συχρονο γεφύρι τηςγ της άρτας- και 'εχοντας γνώση της ποιότητας των έργων των τοπικών κομματικών δημοτικών εργολάβων -που επιστημονικά είναι τουλάχιστον άσχετοι, οι οποίοι ούτε αντιπλημμυρικά ουτε εδαφολογικά ούτε τίποτα δεν θα ελέγξουν, είμαι εξαιρτικά σκεπτικός για ένα τετοιο έργο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ααα ρε ελλαδα που ο καθε ασχετος εχει αποψη για ολους και για ολα ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ 8¨40 Σε ενημερώνω οτι αυτά που αναφέρει ο 12 17,σχετικά με τις απποροές δεν είναι καθόλου άσχετα και θα σε παρακαλούσα να μας εξηγήσετε απλά ποια θα ηταν τα ορεινα υδρονομικα έργα που θα ελαχιστοποιούσαν τον κίνδυνο, καθώς απο το σχόλιο σας φαίνετε οτι γνωρίζετε
    Γ.Σ.
    Δασολογος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

- Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιο σας στα Ελληνικά και σε κόσμιο ύφος.
Σχόλια με greeklish και υβριστικού περιεχομένου θα διαγράφονται.
- H Ομάδα Διαχείρισης του Kyparissia News Blog δεν αντιπαρατίθεται και δεν συνδιαλέγεται με τους αναγνώστες στο πεδίο σχολιασμού, σχετικά με δημοσιεύσεις και άρθρα (με μόνη εξαίρεση διαδικαστικά-λειτουργικά θέματα του ιστολογίου).
- Οι απόψεις των αναγνωστών δεν αντιπροσωπεύουν τις θέσεις του blog και αποτελούν αποκλειστικά προσωπικές τους τοποθετήσεις.