Κλεινει οριστικα ο πατερ Χριστοφιλος το facebook.Τιμωρηθηκε απο τον Μητροπολιτη Τριφυλιας & Ολυμπιας

Ένα νέο επεισόδιο στο θέμα της παρουσίας του πατήρ Χριστόφιλου Γεωργόπουλου στο facebook έρχεται στην επιφάνεια, με αφορμή ένα μήνυμά του, που εξηγεί τους λόγους που κλείνει το λογαριασμό του στα social media.
Πριν απο μερικούς μήνες είχε προκληθεί σάλος με την παρουσία
του και τιμωρήθηκε από το Μητροπολίτη Ολυμπίας και Τριφυλίας. Στο μήνυμα εκφράζει την πικρία του για την αχαριστία που γνώρισε από αρκετούς, ενώ μιλά και για αυτούς τους λίγους που του στάθηκαν πραγματικά σε δύσκολες ώρες.
Το μήνυμα του π. Χριστόφιλου: ''Σε λίγες ώρες απενεργοποιώ το λογαριασμό μου. Ο λόγος που το κάνω είναι ότι εγώ καθόμουν πολλές ώρες να είναι δίπλα στον συνάνθρωπό μου, χτις χαρές, στις στεναχώριες στα προβλήματά του, στους προβληματισμούς του και τις δύσκολες ώρες που περνάω από την τιμωρία του Μητροπολίτη μου, ελάχιστοι είναι αυτοί που μου στάθηκαν πραγματικά. Υπάρχει μεγάλη αχαριστία βλέπω εδώ και επειδή κινδυνεύω να χάσω την ιεροσύνη μου, σε λίγες ώρες ο λογαριασμός μου κλείνει''.
Ο ιερέας Χριστόφιλος Γεωργόπουλος, έγινε πολύ δημοφιλής στο facebook και μάλιστα μέσα σε λίγες ημέρες οι ‘’φίλοι’’ του αυξήθηκαν σε περισσότερους από 3.000 όταν στις αρχές της εβδομάδας, με το ζόρι ξεπερνούσαν τους 1.000. Μετά από αυτό ο Μητροπολίτης επικοινώνησε με τον Ιερέα Χριστόφιλο από τον οποίο ζήτησε να απενεργοποιήσει τον λογαριασμό του στο facebook.


2 σχόλια:

- Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιο σας στα Ελληνικά και σε κόσμιο ύφος.
Σχόλια με greeklish και υβριστικού περιεχομένου θα διαγράφονται.
- H Ομάδα Διαχείρισης του Kyparissia News Blog δεν αντιπαρατίθεται και δεν συνδιαλέγεται με τους αναγνώστες στο πεδίο σχολιασμού, σχετικά με δημοσιεύσεις και άρθρα (με μόνη εξαίρεση διαδικαστικά-λειτουργικά θέματα του ιστολογίου).
- Οι απόψεις των αναγνωστών δεν αντιπροσωπεύουν τις θέσεις του blog και αποτελούν αποκλειστικά προσωπικές τους τοποθετήσεις.