«Ζωγράφισαν» οι μαθητές του Γενικού Λυκείου Κυπαρισσίας και πέτυχαν υψηλές βαθμολογίες

Για μια ακόμα χρονιά οι μαθήτριες και οι μαθητές του Γενικού Λυκείου Κυπαρισσίας «ζωγράφισαν» στις Πανελλαδικές, κρατώντας την «παράδοση» που θέλει υψηλές βαθμολογίες και επιδόσεις!
Σημειώνεται πως σε ποσοστό 50% μαθήτριες και μαθητές του σχολείου κατάφεραν να συγκεντρώσουν πάνω από 15.000 μόρια, ενώ ποσοστό μεγαλύτερο του 80% κατάφερε να πετύχει βαθμολογίες υψηλότερες της βάσης των 10.000 μορίων! Αν, δε, λάβει κανείς υπόψη τις δυσκολίες των φετινών εξετάσεων, οι επιτυχίες του Γενικού Λυκείου Κυπαρισσίας αποκτούν ακόμα μεγαλύτερη διάσταση και το σχολείο κατατάσσεται μεταξύ των Λυκείων με τις περισσότερες και πλέον υψηλόβαθμες επιτυχίες!
Χθες το πρωί, με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, το σχολείο γέμισε λαμπερά χαμόγελα μαθητριών και μαθητών, γονέων και καθηγητών!
Πανευτυχείς, βεβαίως, ήταν και ο λυκειάρχης Βαγγέλης Αντωνόπουλος και οι καθηγητές του σχολείου. Όπως, μάλιστα, σημείωσε η καθηγήτρια του Λυκείου και μέλος της Λυκειακής Επιτροπής, Κατερίνα Ντρούλια, «για μια ακόμη φορά το Λύκειο Κυπαρισσίας διέπρεψε στις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Συνεχίζουμε την ανοδική πορεία και ευχόμαστε καλή επιτυχία σε όλους τους μαθητές! Να εκπληρωθεί κάθε τους επιθυμία!».
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ
Ιφιγένεια Γουζέα, 19.148 μόρια: «Θέλω να περάσω Ιατρική, το πού, βασικά, δε μ’ ενδιαφέρει. Αισθάνομαι ωραία, προφανώς. Ήξερα ότι είχα γράψει καλά, ακριβώς το πόσο δεν ήξερα. Περίμενα σίγουρα πάνω από 18.000, αλλά τόσο υψηλά, όχι, δεν το περίμενα. Το δικό μου μυστικό είναι ότι είχα καθαρό μυαλό όταν έγραφα. Αυτό που λένε, να διαβάζεις πολύ σ’ όλες τις τάξεις, πιστεύω μετράει, γιατί δεν κουράζεσαι πολύ στο τέλος»
Περικλής Χήναρης, 18.997: «Είμαι ευχαριστημένος, γιατί ήταν δύσκολη η προσπάθεια που κάναμε και με τα θέματα που μας βάλανε. Πιστεύω ότι κέρδισα το παιχνίδι, επειδή διαχειρίστηκα καλά τον εαυτό μου, όταν ήμουν μέσα. Ειδικά στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης, πριν πάρω τα θέματα είχα πολύ άγχος. Κάθισα μισή ώρα, όμως, και μίλησα στον εαυτό μου, δηλαδή μόνος μου… Αυτό, πιστεύω, είναι το κλειδί. Και τα άλλα παιδιά, αν δεν πήγαν καλά, δεν είναι ότι δεν τα ήξεραν, αγχώθηκαν και δεν κατάφεραν να ελέγξουν τον εαυτό τους. Θέλω κάτι σε Μαθηματικά και Φυσική, οπότε μάλλον κάτι σε Πολυτεχνείο».
Αθανασία – Χρυσάνθη Στρατικοπούλου, 18.981: «Αισθάνομαι χαρούμενη, πολύ ωραία. Περίμενα χειρότερα να πάω. Διάβαζα, αλλά δεν μπορώ να πω ότι διάβαζα όλη μέρα. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα Σχολή, αλλά λογικά τώρα πρέπει να βρω, γιατί τελειώνει ο χρόνος».
Χριστίνα Καραμπίνου, 18.368: «Τα πήγα αρκετά καλά για τα θέματα. Η χρονιά αυτή είναι δύσκολη, αλλά άμα έχεις αφοσίωση και πίστη, πιστεύω, μπορείς να τα καταφέρεις. Σκέφτομαι Νομική. Με τα μόρια που έχω, πιάνω Νομική Κομοτηνής. Μια χαρά, πιστεύω, όλα. Και καλή επιτυχία στα επόμενα παιδιά».
Νίκος Καγιάφας, 18.335: «Αισθάνομαι χαρούμενος για την επιτυχία μου. Δεν έχω καταλήξει οριστικά σε κάποια Σχολή, αλλά προσανατολίζομαι στο Πολυτεχνείο. Πάρα πολύ σημαντικό ρόλο για την επιτυχία μου έπαιξε η οικογένειά μου και θέλω να την ευχαριστήσω. Επίσης, θα ήθελα να ευχαριστήσω το σχολείο και τους φροντιστές μου»
Βασιλική Ψιλοπούλου, 18.013: «Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη. Δεν το περίμενα, γιατι φέτος ήταν πολύ δύσκολα τα πράγματα. Δεν έχω αποφασίσει τι θα δηλώσω. Περίμενα τους βαθμούς βασικά. Δεν υπάρχει μυστικό επιτυχίας. Πιστεύω, το να διαβάζεις και να είσαι ψύχραιμος όταν δεις τα θέματα, γιατί ακόμα και αν είναι δύσκολα, πρέπει ν’ ανταπεξέλθεις».
Μαγδαληνή Θεοδωροπούλου 17.861: «Χαρούμενη είμαι. Άλλος περίμενε περισσότερο, άλλος λιγότερο, αλλά καλά βγήκαν. Δεν ξέρω ακριβώς τι θα δηλώσω. Τώρα θα δω. Πρώτα θα βάλω τρίτο πεδίο, Ιατρικά – Παραϊατρικά και μετά Πολυτεχνεία».
Σεκλός Σωτήρης, 17.789: «Ήταν δύσκολη εμπειρία η φετινή, αλλά με κόπους και θυσίες τα κατάφερα. Αισθάνομαι μεγάλη χαρά και γίνεται ένας αντικατοπτρισμός των κόπων μου, των φετινών. Στην Αθήνα σκέφτομαι να δηλώσω Φιλολογία».
Ελένη Διονυσοπούλου, 17.653: «Πήγα καλύτερα απ’ ό,τι περίμενα. Τα θέματα ήταν αντικειμενικά δύσκολα. Δεν το περιμέναμε και μας ήρθε ξαφνικό. Εν πάση περιπτώσει, θα δούμε τώρα, θα δηλώσουμε τις Σχολές κι ό,τι βγει…».
Θεοδώρα Μπινίσκου, 17.254: «Είμαι πολύ ευχαριστημένη. Ήταν μια δύσκολη χρονιά. Ακόμα δεν έχω αποφασίσει πού θέλω να περάσω. Έχω σκεφτεί να βάλω Βιολογικό, αλλά ακόμα δεν είμαι σίγουρη»
Γιώργος Παπαγιάννης, 17.249: «Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος, δεν το περίμενα, γιατι φέτος ήταν μια δύσκολη χρονιά. Απ’ ό,τι θα δείτε κι εσείς, είχαμε πτώση των βάσεων. Είμαι πολύ χαρούμενος, όπως σας ξαναείπα και σκοπός μου ήταν να περάσω ή στην Αξιωματικών ΕΛ.ΑΣ. ή στην Ευελπίδων. Πιστεύω ότι την Αστυνομία, με λίγο ρίσκο, θα την πιάσω, στην Ευελπίδων είμαι μέσα…».
Γιώργος Καλογερόπουλος, 17.139: «Η αλήθεια είναι πως περίμενα λίγο παραπάνω, αλλά, βέβαια, φέτος τα θέματα ήταν δύσκολα για όλους τους μαθητές, ιδιαίτερα τα μαθήματα βαρύτητας. Ευελπιστούμε πως αν πέσουν αρκετά οι βάσεις, θα πιάσουμε τις Σχολές που επιθυμούμε. Φαρμακευτική ή Χημικός Μηχανικός του Πολυτεχνείου».
Ιφιγένεια Γαραντζιώτη, 16.901: «Έβγαλα τα μόρια που ήθελα και θέλω να περάσω Κοινωνιολογία στην Πάντειο. Πιστεύω να τα καταφέρω, γιατί πέρυσι η βάση ήταν 16.000. Οπότε, άμα κατέβουν, έχω περάσει εκεί που θέλω. Τα Αρχαία με δυσκόλεψαν, όπως δυσκόλεψαν και όλους, έβαλαν πολύ δύσκολα θέματα, αλλά εντάξει…»
Γιάννης Καλογερόπουλος, 16.869: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος. Μ’ ενδιαφέρανε Σχολές Πληροφορικής και πιστεύω πως θα πιάσω αρκετές, γιατί θα πέσουν και οι βάσεις»
Θεοφανής Δημητρακόπουλος, 16.773: «Θέλω να περάσω στους Χημικούς του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου στην Αθήνα. Πιστεύω ότι με μία μικρή πτώση βάσεων, σε σχέση με τις περυσινές, θα περάσω. Χαρούμενος αισθάνομαι, αναμενόμενοι οι βαθμοί…».

Του Ηλία Γιαννόπουλου από το "ΘΑΡΡΟΣ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

- Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιο σας στα Ελληνικά και σε κόσμιο ύφος.
Σχόλια με greeklish και υβριστικού περιεχομένου θα διαγράφονται.
- H Ομάδα Διαχείρισης του Kyparissia News Blog δεν αντιπαρατίθεται και δεν συνδιαλέγεται με τους αναγνώστες στο πεδίο σχολιασμού, σχετικά με δημοσιεύσεις και άρθρα (με μόνη εξαίρεση διαδικαστικά-λειτουργικά θέματα του ιστολογίου).
- Οι απόψεις των αναγνωστών δεν αντιπροσωπεύουν τις θέσεις του blog και αποτελούν αποκλειστικά προσωπικές τους τοποθετήσεις.