Α. Μαντζούνης και Θ. Θεοδωρακόπουλος μιλούν στην κάμερα του Kyparissia-News.Blog

Αλέξης Μαντζούνης: «Είμαι οπαδός αυτής της ομάδας και λόγω της καταγωγής μου, ευχαριστώ τον θεό που ζω αυτά τα συναισθήματα με αυτή την ομάδα»
Θοδωρής Θεοδωρακόπουλος: «Η ομάδα δεν φοβάται κανέναν αντίπαλο, τους κοιτάζει όλους στα μάτια».
Αμέσως μετά την λήξη του γεμάτου ένταση αγώνα στο Άστρος με τον τοπικό Πανθυρεατικό, δύο εκ των πρωταγωνιστών, μίλησαν στην κάμερα του Kyparissia – News.Blog
Ο Αλέξης Μαντζούνης μας είπε μεταξύ άλλων «Έχω μάθει να παλεύω και να είμαι μαχητής». Επίσης δήλωσε οπαδός της ομάδας μας λέγοντας: «Είμαι οπαδός αυτής της ομάδας και λόγω της καταγωγής μου, ευχαριστώ τον θεό που ζω αυτά τα συναισθήματα με αυτή την ομάδα», τέλος θα λέγαμε ότι ήταν πολύ ευγενής με τις καλοπροαίρετες, τουλάχιστον σε ότι μας αφορά, κριτικές που δέχτηκε στην αρχή της σεζόν από πολλούς, μεταξύ αυτών και του ιστολογίου μας.
Στην κάμερα του kyparissia-News.Blog όμως μίλησε και ο «χρυσός» όπως αποδείχτηκε σκόρερ του δεύτερου τέρματος της ομάδας μας, Θοδωρής Θεοδωρακόπουλος
Για το χρυσό γκολ που έστειλε τον κόσμο και την ομάδα από την κόλαση στον παράδεισο μας είπε: «Είχα την ευτυχία να είμαι εγώ αυτός που έβαλε το γκολ της νίκης στο 95’ αλλά όλη η ομάδα είναι ένα» ενώ για το τελικό μπαράζ με την Α.Ε Σπάρτης μας είπε: «Η ομάδα δεν φοβάται κανέναν αντίπαλο, τους κοιτάζει όλους στα μάτια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

- Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιο σας στα Ελληνικά και σε κόσμιο ύφος.
Σχόλια με greeklish και υβριστικού περιεχομένου θα διαγράφονται.
- H Ομάδα Διαχείρισης του Kyparissia News Blog δεν αντιπαρατίθεται και δεν συνδιαλέγεται με τους αναγνώστες στο πεδίο σχολιασμού, σχετικά με δημοσιεύσεις και άρθρα (με μόνη εξαίρεση διαδικαστικά-λειτουργικά θέματα του ιστολογίου).
- Οι απόψεις των αναγνωστών δεν αντιπροσωπεύουν τις θέσεις του blog και αποτελούν αποκλειστικά προσωπικές τους τοποθετήσεις.